Thursday, July 2, 2015

Filem Malaysia - Pangkah Jamban !!


Ahli-ahli UMNO boleh bagi clue kot?  Ni orang-orang "ma-layu" dok tengah panas bertanya....


Meanwhile... FILEM MALAYSIA... kisah Chief orang Melayu..

"Kelmarin aku suruh kau rompak aku punya rumah, sekali sampai licin kau kebas! Sikit-sikit sudah lah. Sekarang aku sudah jatuh miskin, papa kedana, satu sen haram pun tak ade. Sekarang aku jadi pemintak sedekah lah!" - Orang kaya 1
"Lain kali, jangan lari dari bayar hutang!" - Chief



(reaksi orang ramai setakat ini, sementara menunggu ahli-ahli UMNO bangkit dari sofa empuk)

Jamban

"Itu dia rumahnya. Serbu!" - Chief
"Rumah banyak kecik lor" - Momotaro San
"Eh, pedulikan lah. Kita kasi pecah larr.." - Penyamun doktor

"Kau Sungai Road punya penyamun dah.. Makan belacan! Aku suruh kau pergi pangkah rumah Kassim Baba, apa pasal yang kau pergi pangkah 'rumah kecik'? Engkau tahu berapa rugi aku hari ini kena beli minyak wangi?" - Chief (kepada Sarjan)



Related Posts with Thumbnails